در برنامه دیدار مردمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا:مشکلات شهروندان صدرا در حوزه فعالیت شهرداری بررسی شد
    
تعداد بازدید: 48
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/24

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان جلسه ملاقات مردمی با شهردار صدرا امروز (سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی صدرا:  با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان با مديريت شهري برنامه ملاقات هفتگي دکتر پرنیان شهردار صدرا با حضور مهندس عزیزی رئیس شورای اسلامی، مهندس زارع رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری،مهندس انصاری معاونت شهرسازی و معماری برگزار گردید.

در این جلسه ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداري، دستورات مقتضي به منظور رسيدگي به دغدغه های شهروندان در کوتاه ترین زمان و همچنین در چارچوب قوانين شهرداري صادر شد.  با توجه به اينكه مشکلات شهروندان عموما مرتبط به حوزه شهرسازي است، تلاش مي شود با همفكري و اهتمام ويژه، در راستاي رفع چالش هاي پيش روي شهروندان گام هاي موثري برداشته شود .

جلسات ملاقات مردمی هفتگی شهردار با شهروندان روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی شهرداری صدرا برگزار می شود، شهروندان می توانند با مراجعه به دفتر شهردار و یا تماس با شماره 36414418-071 نسبت به تعیین وقت اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.