به مناسبت دهه پرفروغ فجر، آئین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام و نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهر صدرا برگزار شد
    
تعداد بازدید: 235
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/11/12

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی صدرا:

به مناسبت دهه پرفروغ فجر، آئین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام و نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهر صدرا برگزار شد.

در  آئین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهر صدرا دکتر پرنیان شهردار صدرا با تبریک ایام پر بار دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : این ایام فرصتی است تا عملکرد دولتمردان و مسئولین برای مردم بیان گردد و تجدید تبیعتی باشد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدایی که  هستی، زندگی و آسایش خانواده خود را فدای امنیت و آسایش امروز ما نمودند.

شهردار صدرا بیان کردند در وضعیت کنونی و با توجه به خلایی که بین نسل جدید و قدیم در مورد رشادت های نسل انقلاب وجود دارد وظیفه ما مسئولین و خانواده ها است که این رشادت ها و فداکاری ها را به نسل جدید انتقال دهیم.

پرنیان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این وظیفه کسانی است که انقلاب را درک کرده اند و در حال حاضر در جامعه هستند این نسل باید تجربیات و مشاهدات عینی خود را به نسل جدید انتقال دهد تا بیگانگان و دشمنان از عدم اطلاع و آگاهی فرزندان ما سواستفاده نکنند.

 هاشم عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با تبریک ایام پر شکوه دهه فجر گفت: سرفصل های جهاد تبیین در بیانات رهبر انقلاب اسلامی باید به صورت کامل برای جوانان و نوجوانان در شهر صدرا آموزش داده شود تا جوانان بدانند انقلاب چیست و از کجا آمده است و به صورت کلی با مفاهیم انقلاب آشنا شوند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه شهر صدرا با تبریک ولادت امام جواد علیه السلام در جمع دانش آموزان دبیرستان حضرت زینب (س) و در آیین زنگ انقلاب که در این دبیرستان برگزار شد گفت: ابتدا دهم رجب سالروز ولادت امام جواد (ع) و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک می گویم،  از ویژگی‌های شاخص امام جواد (ع) علم آموزی است.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما باید از سیره امام جواد علم آموزی را فراگیریم و به دنبال تحصیل باشیم. امام جمعه شهر صدرا با اشاره به مسایل روز کشور اظهار داشتند: شما دانش آموزان تاریخ را از منابع معتبر مطالعه نمایید و با تحقیق تخصص های مورد نیاز کشور را با توجه به تحریم ها پیدا نموده و در آن حوزه ها پیشرفت کنید.

موسوی گفت: دشمن همیشه به دنبال دشمنی و تکه تکه کردن کشور ما بوده است از زمانهای گذشته دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه، نقاق و جدایی طلبی در ایران بوده اند، مطالعه تاریخ و اغتشاشات اخیر بیانگر این موضوع می باشد ما باید قدر امنیت اکنون ایران را بدانیم همانگونه که رسول خدا(ص)فرموده اند: ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشيده است: امنيت و تندرستي مگر تا زمان از دست دادن این نعمت ها. حجت الاسلام موسوی بیان کرد:  ما باید در برابر توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار باشیم و قدر امنیت خود را بدانیم.

 مراسم اغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرصدرا، مهندس عزیزی رئیس شورای اسلامی ، فیروزمند رئیس کمیسیون فرهنگی و حقوقی شورای اسلامی، سرهنگ آزاد جانشین فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین شهر صدرا، رضوی معاون ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان شیراز ، مهندس فتاحیان نائب رییس هیات مدیره شرکت عمران صدرا ، سرهنگ رضایی و سرهنگ معصومی روسای کلانتری های 28 و 29 صدرا، دانش آموزان  و  برخی دیگر از مدیران و مسئولین شهر صدرا در دبیرستان حضرت زینب (س) شهر صدرا برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.