با حضور دکتر پرنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز صورت گرفت: بررسی مشکلات مدارس شهر صدرا به میزبانی شورای شهر
    
تعداد بازدید: 357
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/10/30

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا: جلسه ای با حضور دکتر بهروز پرنیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، مهندس فیروزمند رئیس شورای شهر صدرا و همراهی تعدادی از مدیران مدارس شهر صدرا برگزار شد.

 فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا ضمن خوشامد گویی به مدعوین گرامی با اشاره به اینکه کمبود مدارس در شهر صدرا مشکلات فراوان ایجاد کرده است گفت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم ایجاد زیر ساختهای مهم آموزشی و پرورشی در این شهر با توجه به جمعیت شهر صدرا است.

وی ادامه داد: با حمایت همه جانبه از نماینده مدیران مدارس شهر صدرا توسط ادارات مختلف مربوطه جهت پیگیری مسائل و مشکلات مدارس این شهر می توان شاهد مرتفع شدن مشکلات مهم در امر آموزش و پرورش بود.

رئیس شورای شهر با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهر صدرا و آموزش دانش آموزان در شرایط سخت کرونا و یک شیفته شدن مدارس نکاتی را عنوان و از مسئولین برای رسیدگی به وضعیت موجود تقاضای مساعدت و همکاری را داشت.

در ادامه جلسه: دکتر بهروز پرنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه با تشکر ویژه از مدیران و همکاران آموزشگاه های صدرا برای آموزش دانش آموزان در دوران سخت کرونا طی صحبت هایی گفت: شهر صدرا ظرفیت بسیار بالایی دارد و شایسته است سیستم آموزشی و پروشی ویژه ای برای دانش آموزان این شهر در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت تلاش خواهیم کرد تا در شهر صدرا مشکل کمبود فضای آموزشی مرتفع شود تا شاهد کیفیت آموزش مناسب تری نسبت به گذشته باشیم هرچند همکاران ما تمام تلاش و سعی خود را برای آموزش دانش آموزان در این شهر به بهترین شکل ممکن به کار گرفته اند.

پرنیان بیان کرد: برای حل معضلات و زیر ساختهای شهر صدرا باید با الگو گرفتن از شهرهای مشابه با رشد جمعیتی صدرا در زمینه آموزش و.... بررسیهای لازم انجام شود، ما نیز در شهر صدرا دو مدرسه 18 کلاسه به صورت نیمه ساخته در حال تکمیل داریم و در جهت حل بخشی از مشکلات روند اتمام این مدارس (در آینده نزدیک) رایزنی های لازم با اداره کل نوسازی و شرکت توسعه و عمران صورت گرفته است.

  وی با تاکید بر احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی ورزشی و مرکز مشاوره برای شهر صدرا از شورای شهر صدرا و ارگانهای مربوطه درخواست پیگیریهای لازم را داشت و گفت: ما هم تمام تلاش خود را با توجه به امکانات موجود و فراهم کردن امکانات و زیرساختهای لازم  برای این مهم به کار خواهیم گرفت.

دکتر پرنیان در خصوص نحوه حضور دانش آموزان در مدارس گفت: برای حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس آیین نامه ها و بخشنامه های وزارتی و رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق همکاران دانش آموزان اولیا و حوزه های مربوط به این مهم تلاش خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن عمل نموده تا حضور فیزیکی دانش‌آموزان با مشکلی مواجه نشود. هرچند ما پیرو دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش با توجه به رعایت برنامه های لازم برای رعایت پروتکلهای بهداشتی نسبت به حضور دانش‌آموزان در مدارس خواهیم بود.

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.