پیام تبریک دکتر پرنیان شهردار و خداکرم فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن
    
تعداد بازدید: 181
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/11/3

پیام تبریک دکتر پرنیان شهردار و خداکرم فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا:

دکتر پرنیان شهردار و خداکرم فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا طی پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وگرامیداشت هفته زن و روز مادر را تبریک گفتند. در متن پیام آماده است:

بسمه تعالی

«مَن أَحَبَّ فاطِمَهَ ابنَتی فَهُوَ فِی الجَنَّهِ مَعی» پیامبر اکرم (ص)

بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ وی تا روز قیامت‌ پرتو افکن و متجلی است، کوثر قرآن و گوهر خلقتی که به واسطه میلادش شمیم عطر بهشت، آیه رحمت خداوندی و الگویی بی بدیل از عشق و ایمان، اسوه تمام عیار مکارم و فضائل در زمین خاکی جلوه گری می کند تا زمین و زمینیان به واسطه گوهر وجود او حقیقت لایزال الهی را بیابند.

این روز را باید همانند شب های پر فضیلت قدر باید گرامی و پاس داشت، چرا که بهانه در بهانه است، اول تولد دخت نبی اکرم (ص) که با قدوم مبارکش نور شادی و شعف را به قلب مهربان پدر و امت مسلمین و مظلومین جهان تاباند و الگویی الهی برای زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به ویژه مادر است. مادری که ادیان و مکاتب الهی بالاترین درجات ارزشی و معنوی را بدو نسبت دادند که این خود گواه بر جایگاه مادر است، مادری که در نقش تربیتی جامعه سالم بزرگترین معلم است.

اینجانبان ضمن تبریک میلاد فرخنده دردانه آفرینش حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر به محضر حضرت ولی عصر(عج) و بر شیفتگان طریقش به‌ ویژه مادران مؤمن و بانوان فداکار شهر صدرا، از درگاه ایزد منان، صمیمانه برای مادران عزیز و بانوان شریف شهر صدرا تندرستی، شادکامی و توفیق خدمت بیشتر به این عزیزان را مسألت می نماییم.

 ومن الله التوفیق

پرنیان شهردار صدرا _ فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.